tel. 531 690 548   tel.
e-mail: info@axio.pl

FAQ

  1. Czy otrzymam fakturę VAT za zakupy w Państwa sklepie internetowym?
    • Wystawiamy faktury VAT do każdej transakcji. Oryginał faktury wysyłamy z towarem, chyba że w komentarzu podano inaczej. Faktura generowana przez system w momencie złożenia zamówienia jest jedynie dokumentem, który ma Państwu ułatwić dokonanie płatności tzw. Faktura Pro Forma.
  2. Czy zamówienia w Państwa sklepie można składać przez telefon?
    • Preferowane formy składania zamówień w naszym sklepie to znajdujący się na stronie formularz oraz kontakt mailowy. Jeżeli nie ma innej możliwości, przyjmujemy zlecenia drogą telefoniczną, jednak pozostałe dwie formy pozwalają nam na szybszą realizację i większą dokładność. Przy tak dużym asortymencie i nazwach poszczególnych modeli, różniących się od siebie kilkoma literami, ważna jest dokładność podczas składania zamówienia, a ta wyższa jest w czasie korzystania ze wskazanych przez nas metod kontaktu.
  3. Czy aby złożyć zamówienie, muszę posiadać zarejestrowane konto w Państwa serwisie?
    • Możliwość założenia konta została wprowadzona z myślą o powracających klientach i jest zupełnie opcjonalna. Zamówienie można w naszym sklepie składać także posiadając status gościa i w żadnym stopniu nie wpływa to na priorytet jego realizacji – wszystkie zlecenia są przez nas traktowane na równi. Opcję tę warto rozważyć, jeśli planują państwo skorzystanie z naszych usług w przyszłości. Pozwoli ona na unikniecie formalności i zaoszczędzenie czasu.
  4. Do czego potrzebne jest mi konto w Państwa serwisie?
    • Możliwość zarejestrowania się w naszym serwisie jest dużym ułatwieniem podczas dokonywania u nas kolejnych zakupów. Dzięki wprowadzeniu danych do systemu, nie muszą Państwo przy kolejnym zamówieniu wypełniać formularza kontaktowego, a my sprawniej możemy dokonać realizacji.
  5. Czy zrealizowane zamówienie można odebrać samodzielnie w sklepie stacjonarnym?
    • Umożliwiamy odbiór osobisty zamówienia, aby jednak uniknąć nieporozumień prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami i ustalenie wszystkich szczegółów. Wszystkie gotowe do odbioru przesyłki będą na Państwa czekać w siedzibie firmy, w Bydgoszczy, na ulicy Przemysłowej 27.
  6. Czy w Państwa sklepie obowiązuje minimalna kwota zamówienia?
    • Nie, nie ma minimalnej kwoty zamówień. Każdy produkt zamówić można w dowolnej ilości. Jedyny wyjątek stanowią niektóre artykuły w dziale akcesoria, takie jak stopki i kółka do krzeseł. Z racji niskiej ceny, aby zrównoważyć koszty wysyłki, system wymusi zakup od razu pełnego kompletu, czyli 5 sztuk.
  7. Jakie formy płatności akceptują Państwo w swoim sklepie?
    • Preferowanym przez nas sposobem płatności jest przelew na konto bankowe. Można go dokonać zarówno w tradycyjny sposób, jak i w formie przedpłaty, za pomocą portalu przelewy24.pl. Jeżeli zdecydują się Państwo na płatność za pobraniem lub odbiór osobisty przesyłki w siedzibie firmy, wówczas obowiązuje płatność gotówką.
  8. Zamówiłem kilka artykułów w państwa sklepie. Czy zapłacę więcej za wysyłkę?
    • Standardowo towar wysyłany jest w paczkach do 30 kg, zależy to jednak od zakupionych artykułów. Krzesła które posiadają podłokietniki, mają już te elementy przykręcone, przez co zajmują nieco więcej miejsca i wypełniają cały karton. Aby zapobiec uszkodzeniom i odpowiednio zabezpieczyć nasze wyroby na czas transportu, każde z krzeseł musi być zapakowane oddzielnie. W przypadku modeli bez podłokietników, taboretów, hokerów i innych mniejszych artykułów mamy nieco większą swobodę. Aby ograniczyć koszty wysyłki łączymy pojedyncze opakowania w jedną paczkę.
  9. Ile w Państwa sklepie kosztuje wysyłka?
    • Cena wysyłki różni się w zależności od zaznaczonej przez klienta formy płatności. W przypadku paczek pobraniowych jest to 15,00 zł netto, dla zamówień opłacanych przelewem kwota ta wynosi 12,00 zł netto za paczkę.
  10. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
    • Każde zlecenie staramy się zrealizować możliwie jak najszybciej, czasami jednak, zwłaszcza przy dużych zamówieniach warto poświęcić odrobinę więcej czasu, by mieć pewność, że spakowane zostały wszystkie artykuły. Staramy się, by nasz asortyment był zawsze kompletny i na bieżąco aktualizowany na stronie. Czasem zdarza się, że z przyczyn niezależnych od nas, na magazynie brakuje nam modelu o określonym kolorze tapicerki, lub potrzebnego elementu i realizacja może się wtedy nieco opóźnić.